Kärleksaffär

Åh, älskade bloggen! Hej på er!

Jag vet att jag har varit borta länge, supertråkigt va? Jag skyller på att jag inte vet var jag har lagt min kameraladdare, men jag kunde låna min pappas för några dagar sedan så jag är tillbaka!
Dessutom så har jag kanske haft så jättemånga roliga looker eller sådär på sistone med tanke på att jag jobbat och så. Men nu har jag en goding till er.

Jag har kombinerat en mossig ögonskugga med Gina Tricots rosa eyeliner och RÖDA läppar! Röda läppar till rosa eyeliner - skandal! Tja. Ja. That's about it.



Ojsan, man kan se min riktiga hudfärg med, för en gångs skull!

Det är Viva La Divas mörkare röda Love Affair jag har runt munnen, läckert va?

Jag måste också berömma Gina Tricot för deras färgade eyeliners, de är riktigt bra! Det är en vanlig pensel och den är lite svår att hantera om man inte är van vid det. När man målar på kan det bli lite ojämt men det går lätt att fixa till. Den finns i en rad andra färger, bland annat ljusblå, orange, teal och violett. Alla är skimmriga och kostar bara 39:-. Tips tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0