Nya naglar

Hejhå, jag har haft fullt upp de senaste dagarna! FULLT UPP! Phew, men nu fick jag äntligen en kväll för mig kväll. Jag har ätit chips, spelat TERA och målat naglarna.





Det är IsaDoras 712 Ocean Drive och Mavalas 225 Sparkling Blue.

Eftersom att min pek-och långfingernagel är kortare än min ring-och lillfingernagel på båda händerna tänkte jag att jag kunde piffa till lacket med en liten fransk tipp i blått glitter. Ska ju trots allt på student imorgon!
Ska försöka hinna med att fotografera smink och kläder innan jag sticker till skolan (skola, student och hej och hå..) så kan jag slänga upp bilder under dagen! Det är min pojkvän som tar studenten och jag har införskaffat i några riktigt fiffiga presenter som jag ska packa in nu. Puss och hej på er!

Kommentarer
Postat av: bella

önskar jag med kunde göra så fina naglar haha, sjukt fina.

Svar: Trots det sena svaret, men tack! Jag gillar din stil! :)
femfinafarger.blogg.se

2012-09-17 @ 17:09:14
URL: http://nattstad.se/isabellegustavsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0