Brun utan sol

Hejsan bloggen!

Igår köpte jag en Brun utan sol-servett från Nivea. Jag tänkte att det var en bra idé att testa den först innan jag köpte en hel flaska.
http://www.nivea.se/products/NIVEA-Sun/self-tan/Sun-Touch-Self-Tan-Gel

Jag tänkter fatta mig kort:

+
Den gjorde sig snygg på mig, färgen var jättefin och liknade min egen nyans
Hyfsat god lukt
Helt okladdig

-
Genomskinlig när man applicerade och några timmar framåt så man kunde inte se vart man missat, är helt randig på benen nu!
Lite tveksamma ingredienser som silikoner och PPG/PEG

Jag vet inte om jag kommer att testa den igen. Jag fick en använd flaska av en annan BUS av min pojkväns mamma, jag ska testa den och se ifall den funkar bra på.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0