Herpaderp

Hej bloggen, jag har en trött period just nu och har tyvärr inget roligt i sminkväg att visa upp alls.
Jag har gått med samma fläta nu sedan i måndags haha.
Men imorgon är det födelsedagskalas och då ska jag nog kunna visa upp något fint, ser fram emot att kunna ta mig tid att sminka mig.
Sedan så fyller jag år på lördag med, så jag tänkte faktiskt göra en seriös önskelista här, för många av mina vänner har frågat vad jag önskar mig!

Önskelista v. 18
Nagellack och läppstift i häftiga färger och glitter, t.ex. Viva la Diva (härifrån äger jag Very Violet och Shark men har spanat in Wiki Wiki och Very Red), Ka'Oir, OPI och China Glaze
Make Up Store-lacken Greta, Britt, Madeleine, Siw, Alma och Aqua Fix
Rogue i lite olika färger
- Matt persikofärgat
- Matt mörkrosa
- Matt korall
CND Cuticle Eraser
Sleeks paletter, speciellt båda Ultra Mattes och Acid!
Urban Decay Primer Potion
Too Faced Shadow Insurance

Diablo 3
Spelet Catherine (PS3)
Miraculintabletter (hur kul hade det inte varit att testa?)
TERA-speltid
Spotify Premium
Roliga kjolar och klänningar
Schyssta dofter, tunga, orientaliska, kryddiga och blommiga. Är inte ett jättefan av söta dofter.
Lush-produkter i mängder, men inga schampon! Veganese och American Cream är storfavoriter bland balsamen
Roliga t-shirtar (tänk www.jinx.com eller www.thinkgeek.com)
Fina krukväxter, fast de måste vara små, t.ex. örter eller smultron.
Rhassoul-lera

And that's about it!

Kommentarer
Postat av: Tove S

Vill avråda från VLD Very Red, den där kladdiga konsistensen deras läppstift har funkar inte ihop med intensivt rött, det smetas ut åt alla håll och rinner ut i rynkorna runt munnen på nolltid. Av någon anledning sitter det korallröda Coral Reef lite bättre dock, men vill du ha ett rent rött skulle jag rekommendera att lägga på några tior och köpa typ Max Factor Ruby Tuesday som har en betydligt vettigare konsistens, eller också beställa något ännu billigare men säkert ändå bättre rött från typ Nyx eller Wet N Wild (har inte testat dem själv än så jag kan inte rekommendera något bestämt).

Hej från en nybliven läsare (som också impulsköpte Shark ett par dar innan jag läste ditt inlägg om det - svårburet som attan men kunde inte låta bli)

2012-05-31 @ 16:35:25
URL: http://tovesolander.blogspot.se/
Postat av: fem

Tack så mycket för tipset! Blir det inte Very Red så blir det Illamasquas Box :)

Kul att höra att man får nya läsare! Ska kolla in din blogg, puss på dig!

2012-05-31 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0