Läppglans och nya lack

Hej bloggy!

Idag köpte jag hem ett nytt läppglans, och förra helgen fick två av Depends sommarlack följa med hem. Dock så glömde jag dem hos min pojkvän då så jag har inte kuinnat visa dem förrän nu :)

De nya lacken är mina favoriter: Enhörningslila 316 och helt galet tjusiga 313


Ser ni de pyttesmå, silvriga glitterna i det ljusa! JÄTTEFINT!



Men såklart kunde jag inte låta bli att pensla på 313 på naglarna


Sen så köpte jag ett läppglans. Jag brukar inte använda läppglans så mycket men färgen tilltalade mig så mycket, och kom igen 10:-? Är det kasst så gör det ju inte särskillt mycket. Glosset är från HM och heter Summer Coral




Rena läppar


Bara läppglans


Sen penslade jag på det på ett korallrosa läppstift, Gosh's Shocking Coral, här är det utan läppglans


Och här med glans


Jag tycker att glanset var rätt lagom klistrigt och sådär. Jag vet inte riktigt ännu, har bara testat det :)

Men ptja, nu ska jag spela TERA, vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0